پایان نامه: تدوین مدل علّی فرسودگی تحصیلی در دانشجویان -دانلود با لینک مستقیم
شرح مختصر:
دانش پژوهان گرامی محتوای این فایل، پایان نامه جهت اخذ مدرک دکترای روانشناسی تربیتی با عنوان تدوین مدل علّی فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز می باشد که در قالب فایل پاورپوینت در حجم ۴۷ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است.
سرفصل ها:
بیان مسئله؛ اهمیت و ضرورت تحقیق؛ الگوی مفهومی
اهداف پژوهش؛ فرضیه ها؛ معرفی متغیرها
روش پژوهش؛ جامعه و نمونه؛ شیوه گردآوری اطلاعات
یافته ها و نتایج پژوهش
بحث و نتیجه گیری
چکیده محتوای فایل:
بیان مسئله
- آمار حدود ۲۵ درصدی فرسودگی تحصیلی در برخی دانشگاه ها
- پیامدهای ناگوار فرسودگی تحصیلی
- عدم هم بینی متغیرهای موثر بر فرسودگی تحصیلی
الگوی مفهومی
مبانی نظری و الگوهای مفهومی پژوهش
الگوی تبادلی استرس لازاروس و فولکمن
الگوی تطابق فرد- محیط مسلچ و لیتر
الگوی الزامات- منابع دمروتی و همکاران
الگوی الزامات- کنترل- حمایت کاراسک و ثئورل
اهداف پژوهش
تعیین میزان فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
شناسایی علل و عوامل ایجاد کننده فرسودگی تحصیلی
برآورد سهم عوامل درونی و بیرونی در ایجاد فرسودگی تحصیلی
ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری از فرسودگی تحصیلی و مقابله با این پدیده
فرضیه ها
روابط
تعدیل کننده
- رابطه بین استرس ادراکشده و فرسودگی تحصیلی در دانشجویانی که سرسختی بالاتری دارند از دانشجویانی که سرسختی پایینتری دارند کمتر است.
برازش کلّی مدل
-مدل رابطه مستقیم و غیرمستقیم کمالگرایی ناسازگارانه، حمایت اجتماعی، و عوامل فشارزای آموزشی با فرسودگی تحصیلی (با در نظر گرفتن نقش میانجیگر استرس ادراکشده و خودکارآمدی) در بین دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز مناسب دادههاست.
مسیرهای مستقیم
فشارزاهای آموزشی اثر مستقیم بر فرسودگی تحصیلی دارد.
- حمایت اجتماعی اثر مستقیم بر فرسودگی تحصیلی دارد.
- کمالگرایی ناسازگارانه اثر مستقیم بر فرسودگی تحصیلی دارد.
- خودکارآمدی اثر مستقیم بر فرسودگی تحصیلی دارد.
- استرس ادراکشده اثر مستقیم بر فرسودگی تحصیلی دارد.
...