بلاگی برای سن فایل

مرجع فایل های علمی

بلاگی برای سن فایل

مرجع فایل های علمی

دانلود رایگان ترجمه کتاب read this 1-دانلود مستقیم

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۶ ب.ظ


شرح مختصر:

pdf ترجمه کتاب read this 1

دانش پژوهان گرامی محتوای این فایل ،ترجمه کامل کتاب Read This! 1 تالیف  Daphne Mackey و ترجمه ی سیما بردی زاده -سال چاپ ۱۳۹۵ می باشد که با فرمت pdf مشتمل بر ۱۳۱ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.در صورت نیاز میتوانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.در ذیل بخشی از فهرست کتاب را مشاهده میفرمایید.

Related image

 

کتاب Read This! 1

!Read This یک مجموعه چهار سطحی از انتشارات کمبریج است که برای تقویت مهارت خواندن و واژگان زبان آموزان سطوح مقدماتی تا متوسط است. هر سطح از این مجموعه در بردارنده ۱۵ درس است که که در قالب ۵ موضوع اساسی در زمینه مباحث واقعی نظیر تحصیلات، اجتماعی، علمی، بازاریابی، ارتباطات، تکنولوژی، بهداشت و ... تقسیم بندی شده است. هر درس شامل یک Reading اصلی و تمرین هایی است در قالب بخش های متنوع تنظیم گردیده است.

کتاب read this 1  دومین کناب از مجموعه چهار کتابی است که در دوره خواندن زبان انگلیسی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی تدریس می شود.

در این کتاب تلاش شده است ترجمه ای روان، قابل درک و مبتنی بر اصول صحیح نگارش فارسی ارائه شود. از این رو درترجمه کلمه ها و اصطلاحات تخصصی، معادل به روز و متداول آن ها استفاده شده است تا ادراک، فراگیری و بکارگیری آن واژگان برای دانشجویان آسان گردد. همچنین تمام تمرین ها، شامل پرسش های درک مطلب، چند گزینه ای، جا خالی و پرسش های مربوط به کلمه های جدید پاسخ داده شوند.

 

ترجمه کتاب read this 1

دانلود رایگان ترجمه کتاب read this 1


دانلود pdf ترجمه کتاب read this 1


ترجمه ریدینگ های کتاب read this 1


دانلود رایگان کتاب read this


دانلود ترجمه کتاب read this1


دانلود ترجمه کتاب read this intro


ترجمه ریدینگ های کتاب read this 2


دانلود رایگان ترجمه کتاب read this 2


نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی